Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Η ΝΕΑ ΒΡΥΣΗ

Βρύση μου μαλαματένια Τραγούδι σε ρυθμό επτάσημο (συρτό)

Το ποιητικό κείμενο:

Βρύση μου μαλαματένια, πώς βαστάς κρύο νερό,
πώς βαστώ κι εγώ ο καημένος της αγάπης τον καημό.
Να 'μουν βρύση, να 'μουν στέρνα, να 'μουν γάργαρο νερό,
να σου πλύνω τα χεράκια και τον άσπρο σου λαιμό.

Και πώς αυτό τραγουδιέται:


Ωρέ βρύση μου μαλαματένια,
καλέ βρύση μου μαλαματένια,
πώς βαστάς κρύο νερό,
αχ, πώς βαστάς κρύο νερό.

Ωρέ έτσι βαστώ κι εγώ ο καημένος,
καλέ έτσι βαστώ κι εγώ ο καημένος,
της αγάπης τον καημό,
αχ, της αγάπης τον καημό.

Ωρέ να 'μουν βρύση, να 'μουν στέρνα,
άιντε να 'μουν βρύση, να 'μουν στέρνα,
να 'μουν γάργαρο νερό,
αχ, να 'μουν γάργαρο νερό.

Ωρέ να σου πλένω τα χεράκια,
άιντε να σου πλένω τα χεράκια,
και τον άσπρο σου λαιμό,
αχ, και τον άσπρο σου λαιμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου